Меню
0 Закладки
Корзина

Короповий кораблик Runferry SOLO V3 GPS Orange + Toslon TF520

Нет в наличии
Код: 44937
60 000,00 грн
Самовывоз из нашего магазина:
г. Сумы, ул. Ярослава Мудрого, 26
Доставка транспортными компаниями:
Согласно тарифам
Нова почта Нова почта
Укр Почта Укр Почта
Описание
Короповий кораблик SOLO V3 GPS є частиною флагманського модельного ряду корабликів Runferry, а це завжди означає останню версію електроніки та максимально надійні рішення.

З корабликом Runferry SOLO V3 можна зловити рибу вашої мрії, одержуючи максимум комфорту та задоволення від риболовлі.

Корпус
Спеціально розроблений для Runferry:
●  стильний та сучасний зовнішній вигляд;
●  більша водотоннажність (на 30% в порівнянні з Solo V2) при цьому збережені транспортувальні розміри (ширина, довжина та висота);
●    суттєво збільшений обсяг бункера (до 3200 см3);
●    маневровість;
●    велика змокаємість, що покращує його стійкість до бічного вітру та хвиль;
●    універсальний кораблик для різних типів лову, при цьому легко поміститься у багажний відсік чи салон вашого автомобіля;
●    матеріал корпусу – АВС-пластик (товщиною 3 мм) доволі легкий та завдяки хімічним властивостям, корпус має неперевершену міцність;
●    захисне покриття корпусу збереже від ультрафіолету;
●    вдосконалена магнітна кришка для швидкого відкриття та надійного захисту від вологи;
●    кнопка живлення із захистом від пилу та вологи;
●    новий дизайн наліпок, які мають світловідбивні властивості;
●    колір: помаранчевий;
●    розміри: 80x34x24 cm;
●    вага: 3 кг ( 3.7 кг з АКБ).

Силова установка
Ця модель отримала оновлену рухову систему.
Кораблик оснащений усім необхідним, щоб вивести рибалку на зовсім інший рівень:
●  високопродуктивний низькообертовий двигун на 480КВ або 500КВ, який працює від напруги в 24 вольти від всім відомої фірми GARTT забезпечую найвищу якість та продуктивність;
  ●    для передачі обертання двигуна на гвинт використовується спеціально розроблений для компанії Runferry дейдвуд з винятковими характеристиками ковзання та балансування, який приводить ідеально збалансований гвинт у рух;
●    швидкість кораблика - до 7 м/с;
●    запас ходу -  15 км.

Автопілот
Runferry SOLO V3 GPS укомплектовано автопілотом Runfery 5-го покоління - V9, що зробить процеси завезення снасті та догодовування точки швидшими і точнішими.
Стандартні налаштування:
●  пам'ять на  1000 точок: 100 водойм по 10 точок (9 робочих+ 1 домашня);
●  автовідновлення точок при повторному відвідування водойми;
●  автопереключення між водоймами;
●  задній хід, що дозволяє вийти кораблику з очерету або іншої перешкоди;
●  понижена швидкість завезення;
●  авто-повернення на "нульову" точку при низькому заряді акумулятора чи втраті зв’язку;
●  захист від несанкціонованого руху, що збереже кораблик від незапланованого сервісного обслуговування;
●  авто-вимкнення двигуна, якщо кораблик не рухається на воді з увімкненим двигуном;
●  контроль споживання струму двигуном, в разі зависокого споживання відбудеться відключення

Надійність:
На безпеку корабля виділяється велика кількість коштів та часу:
●    Всі важливі елементи кріпляться до верхньої частини корабля і розташовуються там, щоб за будь-яких пошкоджень корабля електроніка не постраждала;
●    Правильний кабель-менеджмент дасть вам не тільки зручність експлуатації (приклад підключення/вимкнення акумулятора до корабля), але й захистить від мимовільного ушкодження будь-якого елемента (випадково зачепити або відірвати);
●    Металевий захист на гвинт та кермо. Ви не завжди зможете побачити перешкоду для вашого корабля навіть на невеликих дистанціях, тому захист не дасть пошкодити вашу рухову систему.   
●    Намотування на гвинт. Найбільша перешкода для комфортної риболовлі це волосіні чи мотузки, які плавають у водоймах. Звичайний корабель при намотуванні на гвинт у більшості випадків потоне. Наша муфта між двигуном і дейдвудом не дозволить намотуванню зробити непоправну поломку та вбереже від таких ситуацій.       
●    Можливість підключення живлення додаткового обладнання таких як - ехолот, камера, додаткових систем примусової циркуляції.

Бункер
Бункер з багатьма можливостями:
●    оснащений високопродуктивним сервоприводом з пружинним захисним механізмом висувного штока;
●    розмір бункера до 3200 см3 – максимальний серед лінійки кораблів Runferry та підійде під будь-яку снасть, чи то на карася, коропа чи товстолоба;
●    шторка бункера - поворотна (180 градусів), що набагато зручніше, ніж конструкція, що використовувалась в попередніх моделях корабликів;
●    вдосконалені фіксатори шторки для ще більш надійного функціонування.

Акумулятор
Заряджений на трофей.
Потужний з’ємний акумулятор власного виробництва.
Літій-іонний акумулятор живить усі системи корабля, забезпечує високу й постійну потужність двигуна і дозволяє довше  обходитись без підзарядки — до 2 діб спортивного лову на коропа.
Ємність акумулятора - 200watt
Напруга акумулятора - 25,2V.
Це означає, що на одному заряді ви зможете зловити більше риби.
При потребі можете придбати додатковий акумулятор, яким легко замінити розряджений.
Зарядити акумулятор можна універсальним зарядним пристроєм iMax B6, який йде у комплекті з кораблем як від домашньої розетки, так і від акумулятора автомобіля за відносно невеликий проміжок часу (до 3-4 год).

Система управління живленням
У версії Solo V3 ми встановлюємо систему управління живлення другого покоління. Система Runferry power delivery management передбачає окрім використання біполярних N-канальних транзисторів з малим внутрішнім опором (високоефективні, надійні транзистори) додатково такий функціонал:
функція обміну інформацією з акумулятором. Під час використання кораблика в пам’ять акумулятора записується інформація про режим його використання, що потім зчитується, аналізується зарядним пристроєм для вибору максимально доцільного режиму заряджання;
підключення семиконтактної кнопки включення без фіксації, для забезпечення «розумних» функцій включення-виключення;
використання датчика струму на базі спеціалізованої мікросхеми INNA151 та шунта на базі резисторів з низьким опором;
можливість підключення датчика зміни індуктивного поля (для реалізації функції автоматичного увімкнення живлення в момент знаходження кораблика на воді).

ндикація роботи
З комфортом завжди, навіть вночі та в негоду.
Ви завжди можете визначити дії кораблика:
●  потужна фара-прожектор покаже шлях;
●  кольорові габаритні вогні спереду та ззаду повідомлять вам про статус роботи корабля (скидання бункеру, прибуття на домашню точку, втрати зв'язку з корабликом або ін.);
●    led-підсвітка кнопки живлення;
●.  можливість ручного вибору кольорів, регулювання яскравості вогнів;
●    індикація заряду батареї;
●    звукова індикація на пульті повідомить про необхідні дії (прибуття на точку, низький заряд пульта або акумулятора кораблика).

Управління
Ергономічно та просто.
●    пульт FlySky-і6R на цей раз адаптований спеціально під кораблики Runferry  - має інтерфейс на українській мові та оновлений дизайн;
●    легке керування кораблем - з ергономічним та інтуїтивним управлінням впорається кожен;
●    додано можливість побудування адаптивного меню взаємодії з автопілотом (увімкнення/вимкнення різноманітних функцій автопілоту);
●    джойстики та тумблера виконують ваші команди для руху корабля, тепер більше задіяно функціональних органів керування (тримера виконують багато додаткових функцій);
●    пульт зберігатиме Ваші точки лову та даватиме команди для роботи з корабликом;
●    дистанція дії - до 500 метрів;
●    LCD дисплей з підсвічуванням відобразить всю необхідну інформацію про заряд акумулятора та параметри автопілота.

Кулер
На кораблі встановлені додаткові датчики температури, які порівнюють температуру зовнішніх елементів корабля з  температурою внутрішніх елементів. Для запобігання, так званого, ефекту роси всередині кораблика додатково встановлено вентиляційні канали та вентилятори для примусового вирівнювання температури.

Розумна система балансування корабля
В кораблі встановлено сенсор положення кузова та додатковий сервопривід, що забезпечує переміщення акумулятора для отримання найкращого балансування під час руху, в залежності від швидкості та завантаження кормом.